Verzend informatie

Nu je je pakketje hebt besteld wil je deze natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Daar gaan wij dan natuurlijk voor zorgen! Samen met onze partners PosNL (Nederland) en BPost (België) hebben we een ijzersterk en supersnel netwerk om pakketjes te bezorgen. Als je je bestelling voor 16:00 plaatst dan zullen wij deze dezelfde dag nog verzenden. Dit houdt in dat je zoals in Nederland als in België je pakketje de volgende dag al in huis kan verwachten. PostNL & BPost leveren op maandag t/m zaterdag. In het geval van bestellingen naar België kan het een hele enkele keer voorkomen dat een bestelling langer onderweg is.

Waar moet ik op letten bij het invullen van de adresgegevens?

Soms komt het voor dat een pakketje retour komt omdat niet de volledige informatie beschikbaar is waardoor de bezorger het adres niet kan vinden. Let om de volgende punten om ervoor te zorgen dat jouw pakketje goed aankomt:

  • Wil je het pakket laten leveren bij een bedrijf, zet dan ook de bedrijfsnaam bij het verzendadres
  • Heeft je huis een toevoeging zoals  “a”, “bis” o.i.d. zorg ervoor dat dit dan ook duidelijk ingevuld  is
  • Voor zendingen in België is het belangrijk dat de naam overeenkomt. Laat je het pakketje dus ergens anders afleveren, zorg dan dat de naam erop staat van degene die daar woont. 

Wat zijn de verzendkosten?

Als je je pakketje binnen Nederland wilt verzenden dan kost dit het standaard PostNL tarief van €6,95. Heb je een bestelling geplaatst van boven de €100,-? Dan is je verzending volledig gratis.

De verzendkosten van Nederland naar België via BPost zijn normaal gesproken €13,- maar dat vinden wij aan de hoge kant. Vandaar dat wij een gedeelte van deze kosten voor onze rekening nemen en er maar €7,95 wordt gerekend voor verzendingen naar België.

  • NL: €6,95
  • BE: €6,95

Kan ik mijn pakketje volgen?

Zodra je verzenden verzonden is kan je pakketje volgen totdat hij bij je afgeleverd is. Dit kan met behulp van de PostNL tracking code. Deze tracking code ontvang je zodra jouw pakketje is verwerkt in het verzendcentrum van PostNL. Let er hierbij op dat dit past in de nacht gebeurd en je tracking code misschien niet direct zichtbaar is na ontvangst.

Help! Mijn pakketje is kwijt!?!

Gelukkig komt dit niet tot nauwelijks voor maar we willen jullie hier wel graag over informeren. Het kan namelijk zo zijn dat een pakketje kwijt raakt in het verzendproces. Als dit gebeurd dan zal de status in de tracking informatie niet updaten. Mocht dit gebeuren, neem dan contact met ons op en dan gaan wij dit direct voor je uitzoeken. Wij zorgen ervoor dat al onze zendingen verzekerd zijn, dus mocht je pakketje onverhoopt kwijt raken dan hoef je niet bang te zijn dat jij je product/geld kwijt bent. Wij zorgen er dan samen met PostNL voor dat er een nieuw pakketje jouw kant op komt.