Het retourneren uitgelegd

Heb je je bestelling ontvangen en wil je deze retourneren? Dan is dat geen enkel probleem. Je kan je bestelling namelijk tot 14 dagen na ontvangst bij ons retour melden en een opgave van reden is hierbij niet verplicht. Na deze 14 dagen heb je ook nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje op te sturen met het bijbehorende retourformulier. Het opsturen kan naar de info die te vinden is op het retourformulier onderaan deze pagina. Zo kan je jouw onesie ruilen voor een andere maat of een ander model of kan je hem volledig retourneren en krijg je het geld teruggestort op je rekening.

Let er bij het retourneren op dat je het juiste adres kiest om de verzending te retourneren. Op onze site zijn twee adressen zichtbaar. Het eerste adres is het vestigingsadres van het magazijn waar je op afspraak je bestelling af kunt halen en het tweede adres is onze Postbus. Naar deze postbus zal je het pakketje retour moeten sturen, dit kan bij elk PostNL/BPost punt.

In het kort

  • Retour melden binnen 14 dagen via info@dierenonesies.nl
  • Print het retourformulier uit en vul je gegevens in
  • Pak het pakketje in met het retourformulier erin. Het liefst in de originele verpakking maar mocht je deze niet meer hebben dan is een eigen verpakking ook voldoende. 
  • Retour zenden binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour
  • Bij Ruilen: Wij dekken de kosten voor de verzending van je nieuwe onesie.
  • Bij Retour: Wij maken het aankoopbedrag + verzendkosten direct na ontvangst naar je over

Download hier het retourformulier.

Schade of klacht

Heb je je pakketje ontvangen en heb je opgemerkt dat er schade is? Stuur ons dan een berichtje naar info@dierenonesies.nl met daarbij een omschrijving van de schade en een foto. In deze gevallen zullen wij ervoor zorgen dat jouw zending kosteloos en supersnel omgeruild wordt voor een nieuw exemplaar.

Officiële afkoelingsperiode

Je het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@dierenonesies.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dierenonesies.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”